ניתוח להרמת עפעפיים

ניתוח להרמת עפעפיים

סובל  ממראה העייף וחסר חיוניות? פעמים רבות מראה זה נובע ממראה העפעפיים, בדרך כלל הבעיה הינה  "שקיות" מתחת לעיניים. במרפאתנו רופאים מנוסים אשר מתמחים בביצוע ניתוח הרמת עפעפיים אשר לאחריו תיהנה ממראה רענן ונפלא! צור קשר עכשיו באמצעות הטופס המקוון ונציגנו יתאמו עמך פגישה!

מהם אותן "שקיות" מתחת לעיניים?
מראה השקיות אשר אנשים רבים סובלים ממנו נובע מקיומם של עודפי עור או שומן מתחת לעיניים ולעיתים רחוקות יותר מדובר בשריר שהתעבה. עודפי עור או שומן מתחת לעפעפיים מעיבים על המראה הכללי וגורמים לנו להיראות עייפים באופן תמידי. היום רבים מחליטים לעשות ניתוח הרמת עפעפיים על מנת לפתור בעיה זו.

הרופאים המומחים במרפאתנו מיומנים ומנוסים בביצוע ניתוח להרמת עפעפיים. כל רופאנו בעלי מוניטין רב וישמחו לסייע לכם ליהנות ממראה צעיר ורענן! צור קשר עכשיו באמצעות הטופס המקוון ונציגנו ישמחו לשרת אותך באדיבות ומקצועיות!

בעיות רפיון עור בעפעפיים:
על מנת לעבור ניתוח להפחתת עודפי השומן והעור בעפעפיים, יש לשלב גם תיקון של רפיון העור באזור העפעפיים במידה והוא קיים. תיקון זה הינו קריטי להצלחת הניתוח מאחר וללא תיקון נוצר יובש בעיניים. למעשה זהו הסיבוך השכיח ביותר בניתוח זה. על מנת למנוע סיבוך זה וסיבוכים נוספים אחרים כמו חוסר סימטריה בין שתי העיניים, יש לפנות לרופאים מיומנים ומנוסים בביצוע ניתוח הרמת עפעפיים.

הרופאים במרפאתנו בעלי ניסיון רב בביצוע ניתוח הרמת עפעפיים ומאחוריהם הצלחות טיפוליות רבות! למרפאתנו מטופלים מרוצים רבים אשר נהנים ממראה חיוני ונפלא תודות לביצוע פרוצדורה ניתוחית זו. במרפאתנו תקבל יחס חם ואדיב ולווי מקצועי לאורך כל התהליך וכן אחריו! צור קשר עוד היום באמצעות הטופס המקוון וניצור עמך קשר בהקדם!