צניחת עפעף

צניחת עפעף

אין צורך להתבייש! זה בסדר. אתם לא לבד פה. צניחת עפעפיים הינה תופעה רחבה, אשר הטיפול כל כך פשוט! אתם ממלאים ושולחים את הטופס המקוון. ונציגנו חוזרים אליכם עם מיטב הצעות המחיר המשתלמות לניתוח הרמת עפעפיים!

מדוע בכלל יש צניחת עפעף?
צניחת עפעפיים נובעת מכמה וכמה סיבות. עודפי עור ושומן אשר מופיעים עם התקדמות הגיל. אפשרות של בצקת או אף גידול, המושכים במשקלם את העפעף כלפי מטה. התרופפות אחיזת השרירים את העפעף ללוחית העפעף. פגיעה בעצבוב השריר ועוד. לפני כל פנייה בנושא ניתוח עפעפיים חשוב להתייעץ עם רופא המתמחה בעיניים.

רופא העיניים:
אם ברצונכם אכן לגשת לניתוח עפעפיים, התחילו אצל רופא העיניים. הוא יבחן ויבין מה הגורם של צניחת עפעפיים, ויתאים לכם את הניתוח הנכון, אשר יניב את התוצאות האסטטיות והרפואיות הטובות ביותר.

אוקולופלסטיקאי! לא זו לא מילה שערורייתית. זה בעל המקצוע שיפתור לכם את בעיית צניחת עפעפיים. רופא עיניים מנוסה זהו התפקיד. ואצלנו תמצאו רופאי עיניים מן השורה הראשונה בארץ! וותק וניסיון המדברים בעד עצמם!

מהם אופני הטיפול הקיימים:
הטיפולים היחידים המשפיעים לאורך זמן ועם האפקט האסתטי המוצלח ביותר הינם הטיפולים הכירורגיים. הם משפרים את מראה העפעפיים ומעניקים לפנים מראה צעיר יותר.

ישנם כמה סוגי טיפולים: הוצאת עודפי שומן ועור מן העפעף, קידום אחיזת שריר העפעף במידה והתרופף, קיצור שריר הרמת העפעף על מנת לחזקו, השמת מתלה עפעפיים אשר מקובע לשריר המצח –  דבר המחליף את פעולת שריר העפעף.

אוקולופלסטיקאי מוסמך:
ייעוץ עם רופא עיניים מנוסה ומוסמך, המכיר את האנטומיה של העיניים והעפעפיים –  הינו הדבר המומלץ והחשוב ביותר אותו תעשו לפני כניסה לניתוח. אוקולופלסטיקאי מוסמך ער לבעיות טרום ניתוחיות וסיבוכים אפשריים לאחר הניתוח. בנוסף יוקנה למטופל מעקב אחרי ניתוח לראות את ההצלחה, וכמובן שהמטופל בריא וכשיר.

אל תתנו לעפעפיים שצנחו לדכדך אתכם! אצלנו תמצאו את רופאי העיניים המובילים ברפואת העיניים. ברגע שפנייתכם תתקבל, נציגנו יחזרו אליכם עם הצעות מחיר משתלמות, ייעוץ והכוונה! ללא כל התחייבות או עלות מצידכם!